top of page

​​شناخت  خدای  واقعی

Knowing  The  True  GOD

پدر آسمانی ، پسر (عیسی مسیح) ، روح القدس

Home: Welcome
Home: Blog2
Search
  • ssppsspp

دانلود کتاب مقدس




من مسلمون به دنیا اومدم و هیچ وقت دنبال خدا نگشتم که ببینم خدایی که می پرستم خدای واقعی هست یا نه.

یک روز وقتی نماز میخوندم یه حسی اومد که : مطمئنی که "خدای واقعی" رو میپرستی و در جواب به خودم گفتم نه و تصمیم گرفتم که تحقیق کنم و مطمئن شم که خدای واقعی رو پرستش میکنم.


بعد از خوندن کامل قران، شروع کردم به تحقیق در مورد مذهب های مختلف ودر ابتدا فکر میکردم که تمام مذهبها فقط مسیرهای مختلف به خدا رسیدن هستن و خدا در همه مذهبها یکی هست ولی با تحقیق در مورد مذهبهای مختلف فهمیدم که تو هر مذهب خدای مختلفی هست و تنها یک خدای واقعی باید وجود داشته باشه بین تمام خدایان و مذهبها.


تمام مذهبها همون در اول دروغ بودنشون بهم ثابت شد و تنها مذهبی که موند که ثابت نشد مسیحیت بود. پس تصمیم گرفتم که در مورد این مذهب بیشتر بدونم. پس دعا کردم به خدا که کمکم کنه و بهم نشون بده که خدای واقعی کیه.


شروع کردم به خوندن کتاب مقدس و بیشتر و بیشتر که پیش رفتم بیشتر و بیشتر فهمیدم که خدایی که ازش حرف میزنه خدای واقعی هست.


خداوند عیسی مسیح بهم نشون داد که خدای واقعی هست و چشمم رو باز کرد و واقعیت برام روشن شد و خدمتگزارش شدم.

خدای واقعی پدر، پسر، روح القدس است. یک خدا که سه عنصر داره. پسر به این دنیا اومد و در میان ما زندگی کرد و حقیقت رو اعلام کرد و به صلیب کشیده شد و کشته شد و بعد از 3 روز زنده شد و بعد از اینکه همه دیدنش ،به آسمان رفت . به جای اولش. خداوند پسر (عیسی مسیح) به این دنیا اومد که بمیره برای ما که ما بتونیم بعد از مرگ توی دنیای بعد زندگی ابدی با او داشته باشیم. او خونش رو ریخت که ما رو از گناه پاک کنه و کسانی که به او ایمان دارن به اونا حیات ابدی میده.


اینجا کتاب مقدس، نسخه مژده برای عصر جدید رو گذاشتم که اگه دوست داشتید در مورد "تنها خدای واقعی" بدونید دانلود کنید و بخونید.


# بایبل # کتاب مقدس # انجیل # عیسی مسیح

41 views0 comments
bottom of page